Lindholms Bil

2015-12-08 - 16:11:00
Hej! Igår var det en speciell dag då jag fick hämta ut min första sponsor-bil och det är Lindholms Bil i Umeå som hjälper mig med att leasa en bil som jag kan använda till tävlingar, träningen etc. Det är superbra och jag är jättenöjd! Bilen är en BMW 320d touring med aoutomat, en superfräsch bil! Det är även med hjälp av sponsorer som jag fått möjlighet till detta. De sponsorerna är, som ni kan se på bilen, Gold Line Management & Finacials AB och AB Domptören. Och för att sätta upp alla loggor har NRA i Umeå varit supersnälla och hjälpt till att ordna det för mig! Layout och design för allting har jag Niklas Ekblom på Niklas Ekblom Konsulting AB att tacka för!
 
Så nu kommer jag på ett enklare och snyggare sätt kunna ta mig till och från mina tävlingar och träningar!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0