Lilla Vildmannaloppet

2016-01-23 - 17:41:00
Idag har det Lilla Vildmannaloppet gått av stapeln här i Umeå, det var 15 km klassiskt masstart på Nydalas 5km slinga. För mig kändes det väldigt bra genom hela loppet och hade väldigt mycket krafter kvar när vi gcik ut på det sista varvet men det såg även Matte ut att ha. Det blev till en början väldigt lung körning på det sista varvet men sen skruvades tempot upp mer och mer och in i sista backen kände jag att nu lägger jag ut alla mina kort och går fullt vilket sedan ledde till seger över Matte som blev tvåa. En stark insatts gjorde aven Jakob Stark som hängde på tills slutet på sista varvet och vann H17-18!
Nu ligger jag i soffan och väntar på mat. Hörs hej!
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0