Nyår

2016-01-01 - 13:05:16
Gott nytt år på er!
Jag befinner mig i bruksvallarna på läger, jag, pappa och Björn kom hit i söndags för att vara här med några kanotister. Men det är ganska många andra skidåkare här som vi har tränat med vilket är kul då man för det mesta bara tävlar mot dom.
Vi har kört allt möjligt hårt, lugnt, stakning, skate och klassiskt. Och i hår körde jag och Björn ett riktigt mördar pass i form av 2st 30minuters intervaller, den första intervallen körde vi på sprintbanan, elljusspåret och avslutade på rullskidbanan. Sen det andra intervallerna startade vi nere på stadion och körde hela vägen upp till Mittåkläppen, ett sjukt tufft men bra pass. 
Idag har jag vila och kommer vara väldig passiv och se på touren, vi kommer att åka hem på söndag. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0