JVM fiasko?

2016-03-02 - 15:10:35
Det här inlägget kommer kanske lite sent men har helt enkelt inte orkat skriva något sen vi kom hem från Rumänien. Iallafall så blev mitt första och ända junior VM mer eller mindre ett fiasko i jämnförelse med vad jag hade tänkt mig.. Jag hade drömt och tänkt att jag kommer vara i grym form och slåss om medaljerna men så blev det inte riktigt, Tyvärr tog sjukdomen efter SM för mycket på formen och missade formtoppningen helt. Och när jag tryckte på orkade jag hålla det i cirka 30 sekunder sen orkade jag inte längre, vilket var väldigt frustrerande då jag har känner mig så bra tidigare under säsongen... Men men nångång ska man ha en tung tävling synd att det blev under JVM bara. Men jag kämpade mig igenom mäster skapet där jag körde sprint och 15km fritt, sprinten blev jag 15:e man på inte jätte dåligt men långt ifrån vad jag hade tänkt mig, distansen blev nästa katastrofal jag slutade som 42:a man nästa 3 minuter efter vinnaren. Resten av mästerskapet fick jag stå på sidan i det grymt fina vädret och heja fram mina lagkamrater som förövningar körde jätte bra och totalt plockade hem 7st medaljer var av 4 guld!! Grymt bra!
 
Nu är jag på läger med skidgym i Skellefteå och har lite uppladdning inför jsm i Torsby som ligger två veckor bort. Vi kommer att vara här tills fredag. Hörs så länge.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0