Skateteknik och löptest

2015-08-05 - 14:19:32
Igår eftermiddag körde vi skateteknik. Det var fem olika stationer balans, tvåans växel, treans växel, fyrans växel och filmning. Det kändes väl sådär benen var väldigt trötta och när vi skulle bli filmade började det att regna och det slutade med att vi inte blev filmade... 
Idag hade vi löptest upp för ena slalombackens liftgata och idag regnade väldigt mycket på morgon så man var inte jätte taggad. Det blev en blek insatts för mig på testet, benen orkade inte alls men jag tog mig upp iaf och jag har en känsla av att det inte var bara jag som kände så. Men men bara att sikta framåt mot nästa halva av lägret.

Hör hej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0